Mycket att göra idag

Igår skulle jag ta det lungt. Sitta hemma och se på film och börja plocka lite, eventuellt plugga. Joinade istället Catrin, Emma, Cajjo, Pontus och hans vän Olle för att äta middag på [hg]. Det vart trevligt. Vid 21 hade vi ätit klart, då gick vi ner i puben och hängde och sedan vart klockan runt halv tolv. Jag och Catrin bestämde att vi skulle stanna och folk slöt upp sakta men säkert. Det vart en trevlig men lugn kväll för min del, även om jag var galet sprallig mest av övertrötthet. Vid halv tre gav jag och Jens upp och begav oss därifrån. Var lite spännande att personen i fråga som gjort min fredagsnatt mindre kul var där igen och vi faktiskt kunde umgås som vänner igen. Liksom så snabbt. Visst alkoholen hade väl sin inverkan. Men det var verkligen skönt att märka att han var som han alltid var, snäll och glad och jag insåg rätt snabbt att det är inte värt att vara otrevlig och ledsen, vi har för kul ihop för det. Och ja det gjorde ont imellan åt. Men på det stora hela var det helt klart värt.

Idag har jag massa att göra. Ska tvätta nu vid 12. Sen ska jag börja flyttpacka och byta vatten i akvariet. Jag säger då det. Imorgon är det flytt. En bil hade suttit fint eller annars efterfrågar jag massa snälla människor som vill bära lite =)

Ha en fin dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0