Never ending story

Jag håller på att packa ner mina saker. Det är inte fantastiskt. Rätt tråkigt faktiskt. Det tar liksom aldrig slut. Jag fattar inte hur jag lyckats samla på mig så mycket. Ska fika med Elina senare, som en lite paus på detta. Tar mitt rum sist i alla fall, så kan jag kolla på OS samtidigt. Ska fixa ner det sista i köket och sedan byta vatten hos fiskarna. Måste diska också, röja lite i köket. Jaja får ju ta saker allt eftersom nu. Men det är tur att spotify finns annars hade detta inte gått alls!
Och jag vill inte veta när jag ska få upp allt igen. Men det jag ser fram emot mest är att få ordning på mina kläder som bara vart KAOS sen jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0