New day, new hope

Godmorgon i vinterlandet. Jag vaknade för ca 30min sen och ska snart pallra mig ur sängen. Ska klä mig varmt då i alla fall någon timme ute i vinterlandet väntar då vi idag ska gå och se på VSR - valla saucer rennen. Den här tävlingen är helt galen men riktigt rolig att kolla på. Kortfattat är det en pulkatävling i vallamassivet som inte är någon liten backe. Pulkan ska vara home made osv. Men jag ska försöka ta lite kort så ni får se denna tokighet.

Är rätt trött fortfarande. Men hoppas att jag under dagen kommer tagga till inför kvällens fest hos Linus och Tobbe. Jag hoppas personligen att vi kommer dra vidare någonstanns för jag har svårt att bara vara på samma ställe en hel kväll, i och för sig beror det på sällskapet men sen så tycker jag att det är kul att få gå ut när man för en gångs skull klär upp sig i lite snygga kläder och inte bara hänglsena... Men det kanske bara är min åsikt. Jag vet i alla fall en som vill gå till eftersläppet på Kårallen. Vi får la se.

Nehepp dags för lite frukost och så tar vi tag i denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0