Ny dag, nya tag

Kan säga att Hellner lite surt hamnade precis utanför pallen igår. Hur det gick för damhockeyn inatt har jag ingen koll på. Update: Klickade in på SVD och såg att de spöat slovakien med 6-2. Nu väntar Kanada i semifinalen som antagligen är den bästa damhockey nationen i världen. kanske den första damhockeymatchen man ska se... Beror på när den går lite. Annars tror jag inte OS hade så mycket att bjuda på idag. Lite störtlopp för svensk del. Rätta mig om jag har fel.

Jaja nu har jag druckit upp mitt kaffe och fått i min 2 mackor. Ska snart sticka till skolan, sen hem för att ta bussen till stan för att klara av vissa nödvändigheter, sedan blir det afro power vid 16 och sen gyckelträning vid 18. Sen är ju den här dagen slut. Har även börjat komma igång med statistikplugget. Så det är rätt skönt.

Nej nu måste jag borsta gaddarna!

Slänger in samma bild som Emma har på sin blogg från i lördags för den är fantastisk


bild från: www.laxmasteriet.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0