Ny vecka

God morgon världen.

En ny vecka nu då. Faktiskt väldigt lite schemalagt. Jag ska plugga lite nu på fm innan jag har labb kl 15-17, fantastiskt tid va? NOT! Sedan blir det step kl 18. Funderar lite på att skita i den men får nog ta å pallra mig iväg till den. Ska även handla lite idag. Är typiskt oekonomisk och tar detta på hemköp den här veckan. Är rätt seg fortfarande, hade verkligen problem med att somna igår. Tankarna bara for runt i mitt huvud.

Har även blivit kallad till intervju i det andra sommarjobbet jag sökte =). Problemet är bara att jag måste upp till stockholm igen redan den 18. Men får hoppas att det går. Det dumma är att det inte är helt gratis att åka fram och till baka 2 gånger inom loppet av en vecka. Ska ju hem den 10 också i o med farfars begravning. Sen tillbaka hit den 13 för kravall och sen då tillbaka till sthlm den 18.. då är frågan stanna hela helgen eller åka ner direkt på fredagen igen. Det är frågan. Känner att jag missar lite mycket statistik annars men får klura på det där. Beror lite på biljettpriset.

Höjdpunkten denna veckan: VSR! Kravall på tors, temakväll på hg på fre och sen eftersläpp på lör. Har riktigt svårt att tro att jag kommer ta mig allt detta men kravallen är ju så gott som ett måste och ja sen får vi helt enkelt se.

Nu ska jag få i mig lite frukost.


Å vårkänsla... känns rätt avlägset just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0