ödets nyck

Efter kyrkan igår så var jag inte jättetaggad inför mötet med det andra jobbet idag. Var uppe till 07 och tog tunnelbanan strax efter 8. Allt gick smärtfritt till Rådhuset, tom bytet i centralen. Men sen vid rådhuset så vart det signalfel. Meddelande är att de beställt ersättningsbussar. Jaha tänker jag vart fasen går de ifrån då? Jag har ingen aning jag är som en liten fågelunge när det kommer till kungsholmen. Har verkligen ingen koll, hittar inte. Så jag bestämde mig ganska snabbt för att strunta i mötet. Så nu håller jag tummarna för att jag får jobbet med konfimanderna.

Nu ska jag snart börja klä på mig och sen ska vi till kyrkan.

Du bär mig när livet är som svårast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0