Produktiv?

Min tankt var att jag skulle få lite gjort nu såhär på fm. Jag har iaf slängt in tvätten, det är alltid nått. Ska även skriva GLP saken och sen göra lite tal i statistiken. Sen blir det mat innan jag ska tillbaka till skolan för att fixa semmelfrossa med resten av 4v. Det blir nog min middag.

Ska även ta med datorn eftersom det är både damernas och herrarnas 10km idag så svt play eller radion får stå på från 19! Den som har nått emot det kommer förbannas!

Och jag har spanat lite på vädret som kommer och det ska bli varmare mot helgen, okej det kommer bli slask men fan nu längtar jag nästan efter det.

Vill även ge mitt ex Erik en liten tanke idag.. en av hans kompisar som gick bort fyller år idag. Jag vet att han har det jobbbigt. Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0