Pusselbitar

Kan ju säga att efter min lilla panikångest igårkväll hade jag verkligen tänkt ut lite vettiga meningar jag skulle förmedla till en person. Men jag slapp. Åh typsikt trevligt när allt bara faller på plats och det löste sig så ypperligt. Nu ska jag istället fokusera på vad jag verkligen vill (vad mitt hjärta vill, and who the **** knows that?!?!?!)
Har nu sakteliga börjat vänja mig vid singellivet. Och kommit fram till att under min väntan så trivs jag faktiskt bra med det. För den som väntar på något gott... Nej nästa gång kommer jag inte bara slänga mig in i något. Och ska faktiskt passa på att vara singel på riktigt. Var en herrans massa år sen sist. Blev tillsammans med Erik 15nov 2006 och det tog slut ganska direkt när jag flytta hit eller ja nångång i augusti och sen vart jag tillsammans med Benjamin i princip direkt... så jag har typ inte vart singel på 3år. Save me! Får väl se hur länge det håller nu.. jag och singellivet har ett rätt spänt förhållande. Men nu vet jag vad jag väntar på (typ)

Jaja efter den mycket givande statistiklabben (not) så gick jag och Agnes på step. Mina lår känns nu som 2 geléklumpar men det blir nog bättre imorgon efter lite combat... eller? Och jag längtar verkligen till onsdag. Då ska jag leka med min fina vän Beaver! Saknar henne så! ååh =)


Världens bästa Bäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0