Så här i efterhand

Kan för det första säga att det inte var meningen att förra inlägget skulle publiceras 3 gånger. Men som sagt blogg.se strulade som fasiken.

Nu till gårdagen som slutade bra och var rolig. Vi förade lite lungt hos Johanna. (vi i 4v vet att vi är dåliga på att bjuda in alla till förfest men jag kan bara säga till er som vet att vi ska förfesta, fråga om ni får komma, vi blir bara glada och har efter allt alkoholintag börjat glömma oss när det kommer till att fråga folk, så snälla våga fråga!) Vi tog oss i alla fall till kravallen och vi andra (utom elina) som tycker att Svea Skivgarde från Chalmers vänder plattor riktigt bra dansade loss i typ 3h. Och självklart så stannade vi till fantastiska Stad ljus som vi lyckades få uppleva 2 ggr denna kvällen, första gången i matsalen och sedan i baljan. Jag och Claes tog sedan en promenad hem och pratade om det mesta.

Ett dilemma som alltid uppstår på fest är den flera mil långa kön till tjejtoan. Igår var även detta ett faktum. Så vad gör man när nöden tryter? Jo man går till killarnas, jag lyckades skrämma ut någon stackare som stog och la in en prilla som hävdade att så kan man inte göra men jo det tyckte jag visst att man kunde. Nöjd vart jag i alla fall..

Här är bilderna som lovades igår:

1. Overall

2. hängslen

3. Fadderistkläder (ingen riktig kod där men vi tar det en annan gång)

Nu ska jag gå å duscha av mig, borsta tänderna och sedan bege mig. Tänk vad glad man kan bli av ett sms =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0