Semlor med OS-guld

Semmelfrossan är nu avklarad. Det blev en del över men hellre det än att vi hade gjort för lite. Allt gick smidigt och folk verkade ha allmänt trevligt. Jag fick lyckades dock inte koppla upp mig på internet riktigt utan uppkopplingen bara slog på och av vilket gjorde att jag inte kunde se damernas 10km. Sedan så ville min mp3 inte ha radiotäckning, men så kom räddaren i nöden : Martin (CC-chefen). Hans telefon var så snäll och höll radiotäckningen i Gasquen till min och Jonatans lättade hjärtan. så vi lyssnade oss igenom loppet och det var en fin avslutning på semmelfrossan med ett OS-guld.

Nu kikar jag på herrarnas 15km. Får se hur det går för Hellner, har väl inga förhoppningar. Blite lite plugg, sen imorgon föreläsning, stan, träning och gyckelträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0