Socialfall?

Är hemkommen från middagen på hg. Okej jag var hemma redan vid 21.30 men inte orkat skriva sen dess. Och oj så trevligt vi hade =). Åt gott, vitlöksbröd med tzatziki (tur att ingen ska pussa på mig ikväll) och sen tigerburgare (hgs egna hamburgare). Tog även ett glas vin till maten, typiskt ett fan av vin. Nej nej jag är inte påverkad av mina föräldrar som kan dricka vin som jag vet inte vad (okej det låter fel, i know men nej vin är något mina kära päron kan). Trevligt sällskap vart det i form av Emma,  Johanna, Elina, Claes, Catrin och Jens. Mycket snack och minnen eller försök att fylla i varandras luckor från fredagens festerifest. Sedan kom vi även på den underbara idén att om vi inte hade haft obligatoriskt seminarium imorgon hade vi redan ikväll kunnat börja förfesta till kravallen imorgon. En annan gång kanske.

Och sen då under kvällen.. Så ja vad ska man säga folk skrattade åt mig. Jag blir så himla irriterad att jag är så lätt att läsa. En person och en sån reaktion... inte ok, fast va f-n ska man göra... Kände hur det bara for som en blixt genom kroppen.

Jaja nu sitter jag här ensam. Är precis som Elina skriver i sin blogg, för social för mitt eget bästa. Gillar inte alls att vara själv. Börjar egentligen 13 imorrn men ska vara i skolan redan 10 för ett möte med tanten från TGTU oc utvärdering. Ger mig i alla fall tid sen att läsa klart det sista innan semiariet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0