Solen =D

Idag skiner skolen mina vänner. Fantastiskt va?!?! Nu skulle det bara vart ett par plusgrader också så snön hade börjat lämna marken. Det såg ut för någon dag sen som det ska börja närma sig nollgradigt men man vet ju aldrig vad vädret kan hitta på. Jag menar det är rätt stört, i Vancouver med OS och allt hade de typ behövt vårt väder, men istället har de typ 8 grader i skuggan och folk sitter i kortärmat i solen för att kolla på tävlingarna. Nej jag är verkligen inte byggd på något sätt för det här vädret, i alla fall inte när det varar i mer än 2 månader.


saknar! Det var så jäkla skönt att vara borta på vår segling 10v under vintern (1dec-8feb) och sen komma hem och bara få det sista av den svenska vintern, fast jag skulle kunna åka typ 2jan-13mars, och slippa missa jul och sånt och sen komma hem till våren =)

________________________________________________________________

UPDATE: Kollade vädret och vet ni! Det ska bli plusgrader till helgen och regn! Klarar mig utan regnet egentligen, lär ju svära över det då, men det finns hopp för en vår i år också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0