Sommarplaner

Just nu sitter vi hemma hos Kalle och har kommit fram till att vi är satans trötta på vintern. Så istället så planerar vi sommaren.. Vi har starslagna planer. Jag/vi har tänkt att ha typ som en kollektiv över 2-3v i sommar i Frankrike innan mamma och pappa hinner sälja vårt ställe. Liksom typ 10-12 pers 1-2v, vin, mat, sol, pool och fest. Asså det perfekta för alla studenter, betala mat och flyg och en liten symbolisk summa för boendet. 30 graders vämre, en pool, sovplats, billig alkohol, vänner. Det skulle bli fantastiskt. Jag återkommer när jag vet hur jag jobbar. Satsar själv på att vara där ca 3v i sommar, och göra 2 av dom veckorna till fest och boende för mina vänner... va tycks? Vi här tycker att det låter FANTASTISKT!

(Nu vet ni mamma och pappa vad ni har att vänta, men egentligen det är ju bra att vi utnyttjar stället =)  )

Kommentarer
Postat av: emmaa

jag tycker det låter FANTASTISKT :D

2010-02-19 @ 23:01:44
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Elina

Jag är SÅ på! :D

2010-02-20 @ 11:18:45
URL: http://elinets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0