Svett!

Jag säger bara SVETT! Var på bodyjam idag för första gången igen sen releasen av koreografin för alldelles för länge sen. Och jäklans vad kul det var och svetten bara rann! Det var nog mitt jobbigaste träningspass sen efter jul. Är helt underbart när det faktiskt är kul att träna riktigt hårt. När jag kom hem var jag slut i benen och magen kurrade. Snabb dusch och sen mat. Mat blir verkligen godare när man är riktigt hungrig.

Är rätt trött nu. Borde verkligen plugga en del statistik, men tror jag gör detta från sängen för orkar inte sitta upp=P. Ska bara ta tag i lite disk. Tvn står såklart på med OS. Och det är helt sjukt och fantastiskt att Anja kom till start idag på störtloppet, nu är slalomen kvar. Sen herrarnas skidskytte.

Har även vart på span idag. =) hihi tyckte det var skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0