Till sängs nu

Ny vecka imorgon. Har ju en del plugg att ta igen från förra veckan och har som mål att gå upp vid 9 alla dagar och hinna plugga ordentligt på fm de dagar jag börjar 13. Blir även träning nästa vecka. Den har ju inte existerat den här veckan pga pub och jobb och sen sthlm. Så ska bli skönt at köra igång igen på tisdag. För imorgon kväll är det 4vs semmelfrossa!

Kvällen vart rätt bra. Elina lämnade jag i Elinas händer och tror att det blev fint. Själv gick jag hem till ***** och det var som vanligt, inget speciellt faktiskt men jag klagar inte.

Nu ska jag se på det nya avsnittet av ponnyakuten innan jag ska sussa.

Och juste!

Grattis pappa på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0