Tonight might be the night

Jag kom hem från skolan för ett tag sen och tänkte sova en stund inför kvällen som ska spenderas med Ida som sagt. Men jag lyckas inte slappna av. Har som en jätteklump i magen, fjärilar och är supernervös. Och det är NU! Hur kommer det bli senare ikväll liksom?

Ska snart hoppa in i duschen och sen kommer Elina över och ska ta fram en outfit med mig =p Asså fatta. Fatta hur snygg jag måste vara ikväll. Och jag vill verkligen bara ha roligt, för oddsen är rätt höga för att det kan bli en förbannat rolig kväll om jag bara inte hakar upp mig och kämpar och konstlar till det. Men beroende på hur det känns så ska jag fasiken vara ärlig ikväll, få ur mig sanningen, visa hur jag känner. Eller jag vill tro att det bli så. Borde bli så för min egen skull, för att kunna gå åt något håll ibland. Bara att den här gråzonen gör inte så ont.. så ja jag vet inte. Får lita på mig själv helt enkelt. Eller så får Ida sparka på mig =)

Det är läskigt, hur jag känner. Så utelämnad till en människa. Som Ida sa igår som jag inte ens gjort något med. Ja då bygger det nog någonstanns på djupare känslor. känslor som kanske inte är besvarade. Och fasiken så mycket ondare det kan göra då...

Duschen väntar. Det bästa jag kan göra är att känna mig förbannat snygg och glad i alla fall. Sen får kvällen utvisa resten! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0