trevlig kväll

Åh vad jag har saknat ungdomskvällarna i Petruskyrkan. Så himla skönt och avkopplande och roligt. Tror det är den där känslan som folk får när de typ tränar yoga.. bara kunna släppa allt. Det ligger verkligen en sån varm känsla över det hela. Känslan över att få vara dig själv, trygg och vänners närhet. Det är fantastiskt. Kvällen började med gudstjänst, riktigt länge sen jag var på en, och jag saknar det. Sedan vart det obligatoriskt fika (2 gången för mig idag, inte bra!) och sedan massa sång. Pratade även med Lotta om sommaren och om jag kan jobba lite utanför lägret. Vilket jag kan och vill och behöver. Dock kunde/fick hon inte säga om jag hade fått jobb på något läger än men det verkade nästan säkert. Ska ändå på mötet för det andra jobbet imorgon för att se vad de säger, vilka arbetsuppgifter det är och hur veckorna ser ut, men blir helt klart konfaläger om jag får det! Haha Lotta frågade hur jag och cyklar fungerar typ om jag kan tänka mig ge mig ut å cykla med killarna i konfagruppen och hålla relativt tempo. Jo de tror jag.. men gah! får bli lite fler kondispass på campushallen, kanske trycka in ett spinningpass i veckan eller ett löppass... hatar springa! tror dock det behövs.

Jaja nu började det bli dax för mig att krypa till sängs.. eller ja släcka lampan å sova. Ska upp vid 07 imorrn. typsikt jobbigt!

Juste en sak till: Till alla <3 dag... så vill jag verkligen få ur mig att den här personen betyder mycket för mig. Inte värsta kärleksförklaringen för det är lite extremt och tidigt, men ändå liksom nått som får han att veta att han betyder mycket och att jag tycker om honom. Just nu lutar det åt ett kort med en fin låttext i. Kanske That´s what friends are for... men det blir verkligen det är bara vänskap... å så vill jag ju inte ha det.. Eller så är det The Rose som är superfin. Säger verkligen allt om vad kärlek är och att det finns och inte ska stressas.. eller är den för direkt på? Hjälp mig! Hur skulle ni göra för att säga det jag vill?!?!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Åh nu fick du mig helt nostalgisk när du skrev om kyrkan, och de låtarna som man typ har sjungit på tusen skolavslutningar och grejer! Jag saknar också.

2010-02-12 @ 08:40:06
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0