Update måndag kväll

Åkte till skolan efter jag tagit ut Obi på en promenad och satt och "pluggade" lite med Elina. Efter föreläsningen vart det en tripp till campushallen och ett steppass, mycket roligt =)

Sitter nu hemma och kollar på skidstafetten. Det är drama drama! Har fortfarande inte duschat sen träningen =P inte hunnit med OS, men fått i mig mat i alla fall.

Och vet ni om 1 vecka så flyttar jag. =D Dock är det lite strul i o med att jag inte kan få hjälp att flytta de stora sakerna förrens helgen efter. Men tänkte försöka bära över alla kökssaker å kläder å sånt, alla som vill ge en hjälpande hand på måndagkväll är varmt välkomna! Söker även en madrass som jag kan ha å sova på där under den veckan innan jag får över min säng, för denna lägenheten vill jag inte vara i mer än nödvändigt.

Nu ska jag kika på hur min lilla ekonomi ser ut, och fundera ut om jag kan anmäla mig till salsakursen


Snart blir jag och Cajjo sambos =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0