upp o hoppa

Ska vara på möte om 40 min och ligger fortfarande i sängen. Sedan går jag i skolan till 15 och ska ta bussen till resecentrum 16.10 och jag har inte packat klart. Men jaja, tror det löser sig på nått sätt. Får med det viktigaste ia alla fall. Jag tänkte inte ta med datorn hem utan bloggar från någon av datorerna hemma. Dock vet jag att jag brukar vara riktigt kass på uppdatering när jag är i stockholm.

Igår då tänker ni, hur gick det? Jo det gick fint. Jocke som jag jobbade med gick igenom allt men det var himlans mycket att ta in kan jag säga. Men kvällen började lungt så jag hann bli lite varm i kläderna, vilka tappar som skummar i början, vilken ölsort som har glas och vilket glas. Det är ju det som är grejjen i puben, alla ölsorter. Men det är kul, fatta vilke grym koll jag kommer ha sen. Sedan kom det en anstormning i ca 2h. Det var som det slogs på djungeltrumman i ryd och alla utbytesstudenter dök upp samtidigt. Tisdagarna på hg är utbytesstudentkväll, du får vara där som "vanlig" också men det är den kvällen det är utbytingar i överflöd. Men men allt flöt på utom att en av spendrupstapparna skummade som ett jäklans helvete. Var bara lite svårt att höra vad alla ville beställa, fulla och med halvknagglig engelska men det gick det med.

alla som jobbade var supertrevliga och nästa pass jobbar jag nästa lördag. Lär va lite mer tryck då under hela kvällen. Tyckte mest synd om Jocke som fick springa runt för att fylla på allt eftersom jag skulle lära mig kassan i första hand igår. Jag fattar den, dock så kommer ju vi ta kort från å med tors så ytterligare en sak att lära sig nästa gång.

Nej nu måste jag studsa upp. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0