Upp snart

Hallå alla. Jag kom hem från jobbet 06.30 imorse. Det gick riktigt bra att jobba och sedan hade vi en trevlig städöl. Jobbar mitt sista provpass på torsdag och sedan så hoppas jag på att jag blir anställd. =)

Är kvar i sängen och kollar lite repriser från OS. Lite surt att man inte kunde se dubbeljakten. Det var tydligen en jäklans dramatik och enorm glädje.

Solen lyser ute idag och jag ska försöka gå upp. Funderar på om jag ska ta mig upp till Tornby för att handla lite eller om jag ska ta det nästa vecka. Behöver inga stora saker, går lite på sparlåga nu i kylen inför flytten. Liksom bättre om jag och Cajjo tar och storhandlar efter det. Ja jag får filura vidare.

En positiv sak som jag insåg igår i alla fall. Att gisses hur mycket snygga killar det finns där ute. Det bådar ju lite gott =P

Kommentarer
Postat av: emmaa

Oh alltså ja, dubbeljakten var fantastisk! Shit vad vi skrek :P

2010-02-21 @ 14:33:14
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0