bed update

Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen. Eller jo jag var uppe supersnabbt för att ge fiskarna mat, men det är det enda. Har bara en sak planerad idag och det är att ta mig förbi [hg] nu under dagtid för att se hur det ser ut med jobb där. Ska ju sen jobba ikväll med en del av festeriet, så det blir nog hur bra som helst, jag vet ju det, gillar att jobba där.
Hur jag ska orka börja palla mig till skolan på måndag är ett mysterium. Jag förstår inte hur det ska gå till faktiskt. Även om okej jag saknar skolan lite nu, mest för att jag behöver verkligen ha något som uppehåller mig och fyller mina dagar.

Mitt humör svänger verkligen mellan hopp och förtvivlan men mestadels består det av irritation eller glädje över alla fina vänner jag har. Hela livet känns som en stor krigszon där det gäller att kämpa och ta sig igenom det. Där de små ljusglimtarna får mitt hjärta att slå lite extra men det dalar snabbt då rädslan av illusion slår igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0