borde boka biljett

Jag kanske borde fundera på att boka biljett tillbaka till Linköping. Har tänkt åka imorgon kväll eller vid lunch på onsdag. Men jag kan inte riktigt bestämma mig. Har en del jag vill fixa med innan helgen börjar där nere. Ska till polisen och fixa nytt pass, kolla in en lägenhet även om jag inte vet hur det blir med Benjamin så vill jag förbreda mig, ska även förbi hg och lämna ett litet infobrev om mig själv som man sak göra om man vill söka jobb dit.

Vart i alla fall ingen uteritt idag. Var alldelles för kallt tyckte Anita, och troligtvis hade även mina fingrar och tossningar tyckt det. ska på bio ikväll också. Avatar, ska bli mycket spännande. alla pratar ju som himla bra om den filmen så vi får se om den lever upp till det hela. Känner att jag vill ner till stallet en sväng också innan linköping men kanske blir imorgonkväll då.

Äh åker nog på onsdag. Är ju så mycket i linköping annars =P

Och en sak, det rycker i min partynerv nu efter en sån stillsam jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0