bye bye money

Nu är jag precis hemkommen från Tornby där jag spenderat mina pengar. Vart lite nya kläder, smycken och smink, sånt nödvändigt helt enkelt. =D Sedan vart det en vända inne på Ica för att fylla på kylen lite. Släpade sedan matkassarna från bussen och det var en pärs. Ja jag var helt slut.

Nu ska jag ta det lite lungt. Sedan duscha och göra mig iordning för kvällen. Jag, Cajjo, Emma och Catrin ska äta middag här och sedan blir det [hg] för i alla fall min och Catrins del. Verkar även om Cajjo följer med. Emma kanske skulle till Ludde, men för min del lockar inte T1 direkt. Dessutom räcker det med att jag ska äta middag med 3 st ettor =P Behöver ju inte vara bland ännu fler under kvällen. Nej ena halvan av 4v jobbar även ikväll så jag tror det kommer bli FANTASTISKT! Jag ser verkligen fram emot kvällen.

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0