Careful <3

Efter en riktigt seg morgon där jag kollade på skidskyttet i soffan åkte jag ut till Careful med pappa som sällskap. Det var supermysigt att träffa henne och hennes ca 6månader gamla fö Matcho. Hade med mig banan, som är hennes favoritgodis. Gissa om att hon blev nöjd. Det verkligen värmer i hjärtat när man märker hur hon känner igen en. Och Matcho är också en riktig liten kelgris. Kommer bilder senare när jag lagt in dem på datorn. Vem vet kanske spenderar en del av sommaren uppe hos henne eftersom de har sagt att all hjälp de kan få med hästarna är välkommet. Låter bra tycker jag. Allt hänger på om jag får jobb med konfan.

Anyhow, bra dag. imorgon blir det uteritt i snön.

Kommentarer
Postat av: emmaa

Nu blir jag lite avundsjuk på att du får mysa med hästar och sånt :p Jag ska bli som Sara och klara tentorna på en gång ! :)

2010-01-10 @ 21:43:32
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0