Dimmigt var det

Igår var riktigt kul och riktigt spårat. Idag har jag ont i kroppen, blåmärken och en huvudvärk som ligger molandes. Allt täcken på en fantastisk fest, med rätt lite kläder. Det fanns allt från teletubbies och skogshuggare till handklovar och piskor. Ja vad ska man säga... man kan inte säga något, det måste upplevas. Hemma var jag i alla fall vid 2 och då ställde jag mig i duschen. Jag och Claes hade promenerat hem i ca -20. Jag är inte helt frisk idag. Dock inte så farligt som jag trodde men jag trodde allvarligt att mina fingrar skulle gå av igår när jag kom hem. Tur att jag var onykter när jag ställde mig i duschen annars hade det gjort riktigt ont när kroppen fick tillbaka sin temperatur (vilket det säkert gjorde).

Idag har jag som mål att plugga lite. Just nu känns det lååååångt bort. Jag har precis ätit pizza =) Beställde hem. Jag orkade inte bry mig om att vara nyttig eller äta vegetariskt idag. Så jag gav mig handlöst över till pizzans frestelse. Och f-n va gott det var! Lär ju äta upp den andra halvan till middag. Nu ska jag lägga mig i sängen en stund till sen ska jag försöka plugga lite statistik och evolution.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0