get ready

Jag ska gå och göra mig i ordning för ytterligare en kvälls jobb på [hg]. Tycker det ska bli rätt nice. Herregud är ju bara 7h jämfört med 10,5h jag jobbat mina andra gånger. Är på riktigt bra humör också. Vet inte varför men känner att jag kan gå runt och plocka mina glas idag utan för mycket gnäll. Ska sminka mig lite, fixa till mitt hår och hoppa i den assnygga hängslena =P Haha! Blir sån fail med dem! Asså nu ska jag erkänna jag är som 14 igen. Eller ja typ när det pirrar till i kroppen och personen inte kan lämna ens näthinna. Som en skugga som förföljer över allt. Hur man lyser upp av ett sms. Nej så var jag inte när jag var 14! =P Nej ha en fin kväll. Parta lungt och ge mig inte för mycket jobb. Alltså sluta krossa glas kring scenen och dj-båset, är en jäkla brottningsmatch att sopa där när dansdolvet är packat! Och VISA STÄMPEL! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0