Gillar sovmornar

Vaknade för ca 30min sen. Eller jag vaknade första gången vid typ 8 och insåg att jag lätt kunde sova 2h till. Ändå känner jag mig sjukt seg just nu. Jag ska ta och läsa lite evolution innan skolan startar vid 13. Har bara en föreläsning och sedan blir det öl i torsdagskröken innan fix för kvällens kravall. Var länge sen jag var så taggad! Och jag kan ju säga att det är mycket bra att sovmorgonen ligger idag så man orkar ikväll. Okej, jag börjar 10 imorrn! Det är typiskt dåligt. Men jag har klarat gå upp ur värre situationer.

Sen får vi väl se vad helgen bjuder på. Lördag ser ut att spenderas med Cajjo. Var så himla länge sen vi gjorde något ihop, bara vi 2. Så det blir nog middag och fix och sen [hg]. Ska poka lite också på resterande halva av 4v som jobbar då. hihi!


Nu blir det läsning. Hörs igen innan utgången ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0