Helt slut

Jag pallade inte plugga i väntan på bodyjam passet kl 18.15 så jag gick med Emma och Catrin på Bosu timmen innan. Så nu har jag pluggat 2h i rad. Känner mig mycket duktig. Dock så var hungern enorm när jag kom hem så har prioriterat att få i mig mat framför duschen. Tur att jag är ensam hemma så ingen annan märker hur mycket svett jag luktar. Nu ska jag ta tag i disken och sedan hoppa in i duschen. Funderade lite på om jag ska räkna några tal statistik... men jag tror faktiskt inte det. Tror jag skiter i det.

Imorgon är det festerifest. Porrfesten närmare bestämt. Temat är dina sexuella fantasier. Ja det kan sluta hur som helst.

Imorgon ska dessutom vi skriva kontraktet för den nya lägenheten. =)

Nehepp nu ska jag resa på min rumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0