i brist på annat

så gör jag en lista... jag vet det är sjukt drygt men va fan! Från cosmopolitan.se

 ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:Ja, nu mera

2. Är du lycklig?: För det mesta.

3. Är du uttråkad?: Ja!!! Börjar bli gråhårig här.

4. Är du ledsen?: Finns ett litet svart moln över mig.

5. Är du italienare?: En väldigt blond och blåögd sådan i så fall

6. Är du cool?: tror inte det är rätt ord för mig

7. Är du från Irland?: mer än från Italien kanske

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: japp, 20 år förra året

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jag vill göra det.

2. Har du någon gång blivit sårad?: det kan man säga

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? haha ja....

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja, fast jag är dålig på att dölja det ändå

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja

6. Har du haft en hemlig beundrare?: jag hoppas det=)

7. Är du kär?: Nej, men...

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: ja, helst på sommaren, vid havet

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: God den här listan är gammal!

2. Hår eller ögon?: ögon, säger mer om en person än håret

3. Katter eller hundar?:hundar, dvärgschnauzer helst

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästa vänner

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola alla gånger

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: åååh utekväll (hade aldrig svarat det innan jag flytta hit)

7. Pengar eller lycka?: lycka, palla vara olycklig ett helt liv

8. Dag eller natt?: dag på vardag och natt på helgen

9. Msn eller mobil?: mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? vet inte om jag gjort det nån gång

2. Brutit nåt?: inte vad jag vet, nån spricka i ett revben efter en skidolycka möjligen

3. Gjort nåt du ångrar?: vem har inte?

4. Hoppat Bungee Jump?: nej men jag vill!

5. Ljugit för någon du tycker om?: japp, tyvärr

6. Ätit en hel tårta?: usch nej

7. Gjort bort dig offentligt?: haha oja

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: mm men det var lääääänge sen

9. Gråtit när ett husdjur dog?: innan hunden som vi har nu så hade vi fiskar bara så nej

10. Velat försvinna?: japp, helst dit Lucky är nu om det finns ett sånt ställe

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: ville in genom Arvids port

2. Telefonsamtalet du fick: Av Bodil, hon och Mårten (min kusin) skulle lämna min kaffekokare

3. Personen du var med: Arvid... tycker kanske inte Benjamin räknas eftersom vi bara säger absolut nödvändiga fraser till varandra. Eller vad med med var med?

4. Roligaste grejen som hänt: Frustrationen över en jävla rubiks kub

5. Personen du smsade: Arvid... fan han är överallt

6. Personen du tänkte på: I guess att dom som bör veta vet.. (look up)

7. Du skrev till på myspace: inte ett piss, fb däremot=P

8. Du kommenterade: vet faktiskt inte... har en förmåga att öppna käften en hel del

9. Du tillbringade natten med: hmm... var i veckan.. när jag inte ville vara i lägenheten, så hos Arvid fast på hans golv, ensam

10. Du kramade: same again


Vilken himla lista va! Känner inte att en person är lite mycket i mitt liv nu... eller... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0