Igår var:

FANTASTISKT! Tills jag kom hem i alla fall. Men vi tar det hela från början =) Tog mig över till Johanna med ett linne och sedan begav vi oss hem till Elinorna för förfest. Allt började väldigt stillsamt. Men sedan droppade folket in. Tillslut lyckades vi även få tag i Kalle så han kunde leverera vårt fulvin i sann festeristanda. Mer och mer folk blev det och tillslut var lägenheten smockad. Gjorde ett litet rescuemission för mina skor som låg under en hög med jackor och lade dessa på ett säkrare ställe. Mycket smart av mig. Tydligen säger lägenhetsinnehavaren idag att det trots allt folk bara är flaskor att städa upp idag. En annan sak är ju också att är det mycket jackor i hallen och toaletterna är där så är det en hinderbana att ta sig till dessa.
Anyway, iväg till Kårallen och kravallen kom vi. Vad som gjordes där hela natten det vet jag faktiskt inte men tiden gick och riktigt kul hade jag. Jag lyckade bli lite runtslängd av en kille som typ var mindre än mig, pinsamt men okej han jobbar som vakt i vanliga fall men ändå, han var ju onykter. Sedan vart jag även lite runt buggad på dansgolvet och kvällen avslutades till stad i ljus. Slutet gott allting gott.
Tog mig hem i sällskap av Jens och Ida och livet var frid och fröjd. Sen, sen klockan 4 på morgonen förstörs kvällen. Varför välja att diskutera med mig när jag ska upp om 4h och dessutom onykter? Typiskt dåligt.

Aja kvällen var allt som allt riktigt jäkla rolig, det blir igen tycker jag. Nu tycker Arvid att jag ska vara social så.. okej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0