Inte alltid

Det blir inte alltid som man tänkt... (Emma jag återkommer om combaten imorgon, det lockar verkligen men beror lite på).
Har i alla fall vart på step idag. Vart rätt slut i benen, var länge sen sist.. Mycket konstigt. Vill inte bli sjuk, men har känt av halsen på mornarna och känner av den lite nu.. Får kanske ta en sväng förbi apoteket imorgon, senast räddade ju strepcil och bafucin mig =)

Ska krypa ner i sängen snart. Måste bara tipsa om en person, om ni följt talang under åren vet ni vem denna person är nämligen Erik Linder. Så otroligt fin röst. Lyssnar på han på spotify ibland och jag verkligen ryser. I och för sig blev jag helt tagen när han var och sjöng för oss på en av ungdomskvällarna i kyrkan, det var innan han var med i talang. Han är nämligen vän till vår ungdomsmusiker. Saken är: grym kille, fantastisk röst! Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0