moving on

Ligger kvar i sängen. Känns som jag inte har bättre för mig liksom. Ska läsa lite i min bok eftersom det lär bli mindre av det nu när skolan drar igång på måndag. Har lite annat att klara av idag och imorgon. Ska beställa hem mina kursböcker, imorgon måste jag åka och handla och jag måste fixa tvättid. Ska jobba ikväll också, men börjar ju inte förrän kl 21.

Jobbet igår gick bra, trots att det hände riktiga tråkigheter runt omkring. Man blir ju förbannad över hur sjuka människor det finns alltså!

Har även kollat lite från grammisgalan som gick igår. Sändes på aftonbladets hemsida. Säger bara GRATTIS till Lars Winnerbäck som kammade hem två grammisar: Bästa manliga artist och Bästa artist. Väl förtjänat och han berör verkligen många människor med sina texter och har gjort det bra länge. Längtar tills hans sommarturné.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0