nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett till himlen

ungefär så kände jag mig när jag satt på tunnelbanan idag in mot stan. Det kändes som om det mesta var värdelöst. Men nu är det bättre. Faktiskt, lite lättare i mitt hjärta.

Har spenderat ca 2h på stan med mig själv. Blev lite små saker och ett par skor. 1 läppstift, 1 lärrglans, 1 hårspray och 1 värmeskyddande spray. Helt asspännande va? Riktig så man blir helt till sig. Sen ett par skor också. Eftersom mina favoritskor har gått sönder. Har spruckit i sulan på båda. Antagligen eftersom det är de enda par skorna jag festat i under sommaren och större delen av hösten. De har spenderat många timmar på mina fossingar. Och fasen de var fantastiska. Har i alla fall hittat ett par nya sköna, dock inte lika snygga.

Juste klippte mig också häromdagen. Nu är jag blond/blondare och har lugg för första gången sen jag var 11. Men I like it! =)

Imorgon ska jag ut till Careful <3 ååh! längtar. Och på måndag blir det uteritt med Anita på Ruter och Dokki. =) Helt klart bra sista dagar i Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0