Ombytt för fantastifest

Ja eftersom jag slutar skolan kl 17 idag och ska befinna mig på skytte-c kl 18 så är jag nu i princip helt ombytt inför kvällens festerifest. Den beryktade porrfesten med årets tema fantasier. Så ja vad går man i då? Jo man går i stayups, hipsters, bh, linne och skor med en täckande labbrock med assexiga fläckar och ett par matchande labbglasögon. Är inte detta fantastiskt. Jo jag måste säga att det är det. och som alla vet så lever råttor i flock och även dessa sexiga labbråttor som är en familj på iaf tre och kanske 4 personer =)Fantasin då? nja inte så genomtänkt... men vi kan låtsas som det. Har packat en liten påse med det jag ska ha med mig. det inkluderar en matlåda. varför? vi ska ju på sittning.
Jo: sittningspris 120kr, efterfest (för de som inte går på sittningen): 100kr. = 100kr alkohol, 20kr mat typ. Hur mycket mat blir det? och framför allt vad för GOD mat kan de slänga ihop? Ingen precis. Och är det något vi lärt oss under festeriåret så är det att PLANERA våra måltider inna festerifest. Äta i god tid och sen gärna precis innan. Så det blir lite käk under statistiklektionen.

Har även vart och skrivit kontrakt för den nya lägenheten idag. Så skönt. Nu är allt klart, bara det med bredbandet kvar. Ska prata med Cajjo om vad vi vill ha för nått. Men det löser sig. Just nu känns 1 mars bara väääldigt långt bort...

Nej önska mig lycka till ikväll så ses vi i dimman (för dimman har en fin förmåga att dyka upp på festerifester) och vad som gäller ikväll: Shit happens when you party naked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0