Seeeeg!

Jag är så sjukt seg. Ska snart sätta igång med plugget. Men jag är verkligen dålig på att komma igång när jag känner att jag har massa tid. jag behöver ett fullspäckat schema för att få disciplin på mig själv. Runt schlaget pluggade jag som en gud.

Har lite disk att ta tag i också. Får i alla fall lite sällskap under dan eller kvällen är det tänkt av ***** =). Skulle helst bara ställa mig i duschen nu och sen ta en tupplur. Tror minsann det är nått litet virus som lurar i min kropp, därför blir det ingen träning idag heller. =( Mycket dumt i och med att jag vill gå på combaten.

Just nu efterfrågar jag endast en sak: SOL!!!


Så här mycket tycker jag om solen och värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0