seeeegt!

Sitter hemma nu i min ensamhet och kollar på mumien på tv. Har väl tänkt att dra igång sweeny todd. Var så länge sen jag såg den. Egentligen borde jag utnyttjat kvällen till lite plugg, men det är ju fredag. Jag och Benjamin tog ett ordentligt snack på kvällen också. Kändes bra. Som om vi pratat ut och faktiskt äntligen kan gå vidare ur det här som vänner. Inget mer tjafs och trist stämning. Utan vuxna människor som kan prata med varandra.

Imorgon blir det shopping för min del. =) Längtar. Ska skriva mig en handlingslista också, så jag får mat nästa vecka =P

Nej om nån sitter hemma och inte har nått för sig så söker jag just nu sällskap. ha en fin kväll annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0