sista ledigheten

jag sitter hemma och avnjuter mina sista lediga timmar för den här julen. Jobbade ju igår, kom hem kl halv sex och sov bort hela förmiddagen. Det gick bra att jobba, inget dramatiskt. Bara en sjukt förvirrad kille i garderoben. Sen lyckades jag bli bjuden på efterfest, trots att jag inte festa, mycket spännande. Var inte superkul att ställa sig i garderoben och disken när jag egentligen var hur festsugen som helst.

Eftermiddagen har spenderats i Tornby, ett nytt linne och lite nya underkläder från Gina, dom har väldigt fina och billiga spetstrosor, passar min ekonomi bra. dessutom hade dom ju massa snygga tröjor som jag ville ha BARA för att jag inte har råd =(
Har även vart en sväng hos arvid och stört honom i hans pluggande och fått hit min kaffekokare av min kusin. =) Nu kommer plugget gå fantastiskt i år tror jag!


lite suddig bild från nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0