sömnig

Första skoldagen har verkligen tagit musten ur mig... eller vänta det var nog inte den utan det 1h långa step-passet jag var på, nu när jag tänker efter.
Var helt bombsäker på att jag började 10 imorgon. tur att jag kollade i min kalender för jag börjar ju 8. FAN! Måste krypa ner i sängen nu. Är ensam i lägenheten och alla som känner mig vet hur förtjust jag är i att sova själv i lägenhet eller hus. Jag HATAR det. är mörkrädd och hör massa konstiga ljud och är rädd för att allt ska hända mig. Så sovsällskap sökes till veckodagarna!

fick erbjudande om en lägenhet idag också. inte den jag kollade på häromdagen men var i alla fall iväg och kollade på den här med Johanna efter vår lunch och fika. Den var fräsch, framför allt köket =), det enda som man kunde gnälla liiiite över var badrummet, ingen katastrof men kunde vart bättre. har i alla fall sagt att jag vill ha den så får se under veckan eller början på nästa om det blir flytt 1 mars.

Anyhow, sova var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0