TAGGA!!!!!!!!!!!!

Ikväll gäller det! Kravall =D Jag har värmt upp på torsdagskröken med lite vänner. Helt klart trevligt. Nu återstår dusch, lite plugg, mat, en sväng förbi Johanna och bankomaten innan det blir förfest hos Elina. Det ska bli askul att få festa igen.

Har dock ett par saker som tynger mig. Typ vad fan ska DU på kravallen och göra. Du är INTE en del av mitt liv längre. Gick du nånsin på en kravall med mig. Festade du nånsin med mig!?!?!! Kanske 3ggr under hela vårt förhållade på 1,5 år och NU, NU passar det! Lägg bara ner! Du blir mer och mer patetisk i mina ögon. Lev inte mitt liv. jag tycker inte synd om dig, du får inte min empati för att du inte äter och för att du röker igen. Jag tycker bara att det visar att det var jag som levde åt oss båda, bar dig och nu, du tar inte ens vara på det jag gav dig. Det jag stöttade dig till: att leva ordentligt, må bra fysiskt. Och nu kastar du bara skiten på mig. Men jag vet något som inte du vet och det är att det är bara du som kommer må dåligt ikväll. Du som kommer lida av att se mig där. Så stå ditt kast.

Hade även tänkt sova hos Johanna men det blir inte så: Dels är det skönt att komma hem till sin säng, jag kommer vilja göra kaffe imorrnbitti, jag orkar inte släpa mina saker och framför alla inte vinterjacka iom att jag har fracken ikväll. Och andra personliga orsaker. Lär ju ändå vara tillräckligt full när jag kommer hem för att bara gå å lägga mig.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs kanske igen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0