Tillbaka "hemma"

Jag är tillbaka i Linköping nu. Känns inte som jag har något hem här längre. Men det kanske löser sig tills nästa vecka. Ska kolla på en lägenhet imorgon. Det känns förjävligt att behöva flytta när det precis har blivit ordning i den här lägenheten, när jag har fått allt på plats efter hur jag vill ha det, inrett allt, bestämt vad som ska köpas. Men nej, alla saker jag hade i mitt och Benjamins sovrum var inslängt i det mindre rummet, dessutom vissa andra saker. Det såg ut som ett bombnedslag. Känslan var att jag hade blivit bannad från resten av lägenheten tills jag försvinner. Och det tänker jag göra. Min motivation till att ens packa upp väskan fanns inte. Nu idag har jag äntligen fått upp kläderna så jag kan se golvet.

Anyway träffade Johanna igår kväll. Drack en öl och gick sen till [hg]. Det var utbytesstudentkväll som alla tisdagar, och det var helt klart en upplevelse. Som en cirkus och ett zoo på samma ställe. Tog en cider och en drink och herregud dansgolvet var packat det var som att gå in i en vägg, så vi vågade oss inte ut på det.
Sov sen hos Johanna men nu är jag tillbaka i lägenheten.

Idag ska jag byta vatten hos fiskarna och sen bara vara, Imorgon ska jag fixa nytt pass och på fredag ska jag lämna min jobbansökan på hg.

Nej kanske lite mat.. fast jag är verkligen inte sugen. Och det enda bra med den här dagen: Jag klarade fysiologiska princip tentan!!!! =D. Det innebär att jag har klarat mig igenom halva tiden i Linköping utan en enda omtenta. Lite cred till mig =)

Kommentarer
Postat av: emmaa

Du är jättebra Sara :D

2010-01-13 @ 13:35:04
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0