time to move my ass

Jag vaknade för en stund sen. Tror min kropp idag kände att den sömn som egentligen behövdes efter fredag togs ut idag. För en sak är säkert man sover inte bra en natt efter det alkoholintaget. Drömde massa läskiga drömmar och vaknade flera gånger. Men inatt har jag sovit som en lite gris. Ser hur solen strålar in nu. Ska snart gå upp och plocka ihop för att tvätta. Sedan blir det en promenad i vintervädret med Anton. Sedan ja PLUGG!!!!

Idag kommer ***** hem också. Jag vet inte om vi ska ses. Känns lite weird där just nu. Ena stunden bara helt otrevlig och off och sen värsta söta sms:en och så.. Men jag vet inte, orkar inte veta tror jag. Det visar sig helt enkelt. Men: Get your things straight!

Juste igår sökte jag ett annat sommarjobb också. Har ju sökt som konfaledare men hittade även ett jobb ca 1.5h från sthlm. Är läger för mindre bar 9-12år där de ska ta hand om djur. Jag bara kände att det vore så roligt. Har ju jobbat med den åldersgruppen en hel del i stallet och även djur kommer rätt naturligt. Dock verkar de som de flesta som sommarjobbar där läser till lärare, men man kan alltid hoppas. Kommer iofs ta konfaledar jobbet om jag får det =)

Nehepp upp var det? Äta? Egentligen inte efter allt jag svullade i mig igår men nått ska väl gå ner.

Ha en fin dag

Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0