Typiskt bra kväll

Igår var AWESOME! Vi åt 3-rätters middag här som bestod av en förrätt med sallad, avokado,lite röd lök, räkor och en dressing, huvudrätt: kycklingfilé och couscoussallad, och det hela avslutades med fruktsallad och glass. Det var mycket gott och supertrevligt sällskap bestående av Carro, Catrin och Emma. Vi pallrade sedan oss iväg till [hg] för att göra kvällen osäker. Vi missade med nöd och näppe kön och skrattade åt de andra! Det var typsikt bra att halva 4v jobbade igår så jag hade lite insiderinfo om hur mycket folk det kom =D. Tack Johanna!
Kvällen var i alla fall suverän. Vi dansade, drack och träffade trevligt folk. Emma följde tyvärr inte med dit men next time! Vi stannade till stängning och fantastiska stad i ljus. Sov sedan hos Carro och är nu hemma igen med lite plugg framför näsan.

Lite bilder från förfesten inför tentakravallen i torsdags:
Tema: Traffic light. Grön: singel, gul:svårflörtad, röd: upptagen

Jag, Elina och Johanna

Jag och Jens

Hallen

Jag och Johanna var tvugna att hoppa lite i snöhögen

Egobild från igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0