välj kärlek

Kärleken tar så många former. Vänskap, till familj, till djur eller till en helt annan individ. När kärleken blir en belastning är det fel, då är det inte kärlek längre. Det ska inte vara forserat att känna denna fantastiska känsla. Den ska komma som en värme från magen som sprider sig i resten av kroppen. När allt känns skit ska man leta efter den där känslan. Den finns i oss alla. Dock är man ALDRIG tvingad till att känna kärlek till någon. Man kan inte tvinga fram det hur mycket man än vill. Jag lovar jag vet...

massa kärlek. Värmen finns fortfarande kvar i mig.


Sitter hemma och har pluggat, ska plugga lite till. Börjar inte förräns 13 imorrn, och eftersom jag helt har vänt dygnet efter jobb i helgen på HG så tänkte jag fortsätta ha mitt dygn vänt. Jag menar jag är pigg nu, då pluggar jag nu,och imorgon är det ju bara bra för imorgon är det årets,decenniets första kravall. Jag är sjukt taggad. Gå ut med mina fina vänner igen och dansa och ha trevligt. Och då passar det ju att vara pigg på småtimmarna =).
Just nu är jag dock riktigt sällskapssjuk. Jag är en sån människa som skulle ha en vän i garderoben, eller så kanske jag borde återfödas (om man nu blir det) som flockdjur. hmmm...

massa värme och kärlek till er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0