YES! There´s hope

64 dagar kvar till jag får åka till solen. Mamma hade idag bokat resan till Dubai den 2 april. Lyckan bara spritter i kroppen. Jag vet att det är massa dagar kvar men bara att veta att jag ska åka gör allt så mycket lättare. Få ha något att se fram emot. Detta kommer firas förr eller senare med ny bikini och antagligen lite nya sommarkläder =D. Jag kan knappt vänta. Bara få gå på planet i Sverige och veta att när jag är framme kommer jag mötas av en vägg av värme, en sol som strålar. Solglasögonen på (måste köpa nya!) och bara shorts och linne, finns det nån bättre känsla? Jag är tveksam =)



Bilder från hotellet vi ska bo på. Jebel Ali Hotel. Bilder från deras hemsida


Dagen har förflutit i rätt sakta mak. Inte mycket att rapportera. Ska diska upp efter mitt middagsstök och sedan plugga lite mer evolution och sen pysa härifrån, till hemlig ort =P. Haha ni som bör veta vet! Å hör sen.

Jag mår faktiskt så bra just nu=) Tack alla fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0