And so life goes on

Igår möttes jag vid bussen av en glad och mysig pojkvän. Typsikt trevligt. Vi tog igen lite förlorad tid med film och mys. Idag vart det en riktigt lugn fm och sedan har jag vart en sväng hemma och kollat till akvariet, mina stackars fiskar har det typiskt varmt. Nu har jag lagt i isklabbar man har till frysväskor i hopp om att det hjälpte lite. Alla små liven verkade leva utom en i alla fall. Träffade även Kalle för en lättare picnic och sedan slöt Claes upp för lite catch up.
Ikväll ska jag och Rikard iväg på grillning. Egentligen har den typ börjat men vi tänkte få skjuts av Ida, det är ju typ långt dit vi ska.
Insåg iaf idag när jag klev in i min lägenhet att jag längtar hem, hem hit, till mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0