And so the day ends

Huvudvärken ville inte ge med sig under dagen. Det sög big time. Fick ändå en hel del gjort. Sytt på märken på ovven, badat hunden, och packat det mesta. Imorgon ska jag verkligen se till att komma iväg till Careful.

Just nu känns allt bra. det ska bli skönt att äntligen få åka på lördag och starta lägret. tror det kommer bli hur bra som helst. Dessutom har läger en förmåga att gå fort och det gör mig inget för jag längtar supermycket till Linköping och nolle-p och hösten. Allt där nere, stämningen, festerna, världens finaste vänner och nu har jag dessutom en fin pojkvän att dela mina dagar med. Helt underbart! Och så ska jag dessutom läsa roliga kurser. Tror det kommer bli en awesome höst!


lite av ett smygfota på några i poolen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0