hemma för en stund

nu är jag hemkommen från frankrike. Vi har haft det helt awesome! Det har vart över 30grader och sol varje dag och vi har mer eller mindre bott i poolen samt levt på ost och vin. Trots att vi har vart 9 helt olika individer så fungerar vi så fantastiskt bra ihop. Visst att det kan bli lite käbbel och annat men så är det med ens "familj". Fasen jag blir helt lycklig när jag tänker tillbaka på våra dagar där nere. Nu ska vi bara börja spara så vi kan resa nästa sommar också, för detta måste återupplevas!
Bilder kommer, men tack: Johanna, Gustav, Kim, Cristoffer, Elina, Jonatan, Niklas och Emma för en sjukt bra resa =D

Här hemma har jag tvättat och vattnat rabatterna som var snustorra. Väntar på att åka hem till moster för att få middag och sova där inatt. Sedan imorgon bär det av till Linköping! Äntligen säger jag bara för trots underbara vänner och veckor så har jag inte kunnat låta bli att sakna och längta.

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: emmaa

åh jag saknar poolen!

2010-07-13 @ 12:07:41
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0