Lägerstart

Nu har det organiserade kaoset här uppe i Ramundberget dragit igång. Konfirmandgruppen är supermysig och ett riktigt glatt och härligt gäng. Dagarna är som alltid långa men det går finfint med vårt awesome ledarteam. Själv har jag inte kurerat mig från mitt halsonda (tack brorsan)... =S Det känns inte toppen men jag brukar överleva och det brukar ge med sig inom några dagar. Dock är jag ju redan inne på min 4 dag typ. Idag har vi i alla fall klättrat och det kanske inte var det bästa med tanke på hälsostatus men roligt hade vi men det var en utmaning i regnet då berget blev rejält halt. Nu blir det en lugnare dag imorgon och jag hoppas på att jag kan bli lite friskare.

Idag ryckte dessutom bror min in i lumpen och vi får väl se om han väljer att stanna nu när det blivit frivilligt. Saknar er alla där hemma. Hörs och ses
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0