Life in a bubble

Dagarna här nere rullar på. Det är supermysigt att får massa tid med Rikard. Vi har vår egen lilla bubbla. Det är toppen såhär i början, vi har tid att prata om massa saker och bara vara med varandra. Idag jobbar Rikard och jag har fixat med akvariet, bäddat rent i min lägenhet inför hösten och så. Kommer ju tillbaka typ samma dag som nolle-p börjar. Mamma och pappa ska titta förbi också. De har aldrig vart i nya lägenheten så de ska kika på den.
Även om jag och Rikard har en nästintill perfekt bubbla så längtar vi båda till hösten när det blir ett mer normalt liv och vi får vara som på riktigt. Om inte ens en månad är jag tillbaka i mitt liv =)

Kommentarer
Postat av: emmaa

åh jag längtar också, längtar hem :)

2010-07-17 @ 16:24:10
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0