lite nyttig

Kom ivägg på Friskispasset som tänkt. Även om det inte var årets roligaste pass så var det skönt att få röra lite på sig. Det var helt klart ett tag sedan och man blir snabbt lite förlegad.
Imorgon är det jobb i källaren på församlingsgården igen. Förhoppningsvis blir vi klara till 16 när jag slutar så jag slipper jobba fler dagar innan lägret. Sen ska jag möta upp Catrin och Cajjo för Allsång på Skansen. Håller tummarna för fint väder. Men inget kan bli fel när det gäller Salem! =)
Mitt rum är just nu ett kaos och kommer få fortsätta vara det tills på onsdag då jag får börja sortera vad som ska med till Ramis och vad som inte ska det. En sväng till Careful och lillen ska jag också hinna med innan lägret. Är överst på priolistan efter tisdag!

Glor lite One Tree Hill nu och ska snart sova, är trött och det vart ju tidigt imorse. Rikard jobbar på NH ikväll. På något lustigt vänster lyckas han alltid hamna i någon skit när han jobbar där... Ville inte bli värsta töntiga flickvännen, men det är svårt att låta bli.

Juste under lägret så ska jag försöka skriva lite brev också. Så ni som vill ha ett brev. Ange adress tack! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0